Řeším kraviny....

16. srpna 2014 v 0:05 | Annox |  Můj názor
Toto je vlastně taková moje reakce na článek, který rozproudil obrovskou diskuzi. Toto není článek proti autorce toho blogu, ani proti lidem, které v článku kritizuje. V něčem souhlasím, v něčem zase ne. Opravdu nemám nic proti fantasi, mám tento styl rád, mám rád čtení a vůbec, ale opravdu nemám rád určitý typ dnešních blogerek. Tak se na to vrhneme.

I když jsem původně nechtěl, rozhodl jsem se taky se nakonec vyjádřit, i když to pořád nepovažuju za úplně rozumné :D Většina blogů na českém internetu, je opravdu taková, jak autorka píše. Ohledně zahraničních blogů nevím, protože žádný nečtu. Existují takové základní typy blogů, které jsou asi nejrozšířenější. Ten první, mají třináctileté holčičky. Je to obvykle blog s hrozně přeplácaným layoutem, články tvoří většinou stupidní hýbající se gify a články co začínají "Nevím co napsat…" u tohohle si většinou pokládám otázku, proč ten článek teda vůbec píše? :D Potom jsou tu holčičky, které mají blog o tom, jak jim nikdo nerozumí. Přidávají tam články o tom, jak je jejich život na hovno, jak je ve škole šikanují, stejně nikoho nezajímají její články a přidávají tam tuny "žiletkových příběhů", nebo "básní" a nakonec napíšou něco jako "Vím že je to nepovedené a nebude se vám to líbit ale dávám tu to". Opět netuším, proč to teda dávaly na blog, když je to podle nich nepovedené.



Potom druhý typ. Opět už starší puberťačky, velmi podobné minulé skupině. Tyhle už ale jenom nebrečí, ale píšou o tom, jak jsou silné! a své! a mají svůj svět, nikdo jim nerozumí ale ony jsou přitom tak úžasné, nadané a skvělé. Toto se hodně přibližuje tomu, o čem autorka psala, myslím tím "spisovatelský sen". Ono to ale mnohdy jde ještě dál. Tyto "romantické a nepochopené" duše mají hlavně nespočet takových těch ikonických a rádoby romantických cílů a snů. Chtějí napsat knihu, chtějí tancovat v dešti, pomáhat bezdomovců (ty "více zapálené" se už skoro balí a odjíždějí do Afriky), přestěhovat se do New Yorku a podobně. A přitom slavné psaní knihy polovina vzdá hned ze začátku, a ten zbytek napíše žiletkovou knihu o lásce a smrti, což je to nejvíc klišé téma vůbec. A navíc jsou ve většině případů špatně napsané. Jejich brutálně spontánní tanec v dešti bude trvat maximálně pár vteřin, než na ně zavolá jejich matka, a řekne, ať přestanou dělat kraviny nebo se nachladí. To, že dáte jednou bezdomovci dvacku, nebo jeden den rozdáváte jídlo v útulku, neznamená, jak jste charitativní lidé. Takové jednorázové něco, co děláte jen proto, že zrovna máte čas a náladu není opravdová pomoc, po které tak toužíte. Pomáhat v době kdy se vám nechce, to už je umění. V New Yorku chce bydlet každá nablblá slepice, která je ráda, že vůbec ví, kde se New York nachází.


A potom jsou slečny, které jsou děsně cool, free, crazy, jsou hrozně bláznivé, spontánní a všechny jsou samozřejmě NAPROSTO JINÉ než všichni ostatní, jsou hrozně naivní a hlavně o sobě samy rády říkají, jak jsou divné, ale jakmile jim to někdo napíše, už se jim to tak nelíbí. Tyto slečny zase neoriginálně píšou o tom, jak jim nikdo nerozumí a myslí si, že sežraly všechnu moudrost světa. Je to asi určité období života, kdy si mladý puberťák myslí, že ho nikdo nechápe, že přišel na spoustu převratných věcí, vyřešil světové problémy a má recept na šťastný život. Všechno je přece tak jasné, ale nikdo to nechápe a PRÁVĚ ONI na to přišli a my všichni to prostě MUSÍME pochopit, když nám to servíruje až pod nos, na svém blogu. A tyto dámy (nekamenujte mě, ale většinou to fakt jsou ženské :D) se vyjadřují ke kontroverzním problémům lidstva, řeší světový mír, homosexualitu, falešnost lidí, dnešní generaci (to nesnáším fakt asi nejvíc :D) a politiku (dobře, tohle nesnáším nejvíc).


A jak někteří řeší tyto důležité témata a vyjadřují svůj naprosto správný a dospělý názor, někteří řeší, jak napsala autorka, naprosté píčoviny. Řeší se autorský klub, zahlcují blog týdně deseti články o tom, jak s blogem končí, protože je někdo brutálně "hatuje", tím, že s nimi nesouhlasil apod. apod. A ještě mále vyjádření i k prvnímu blogu. Alespoň jak je to u mě. Nežít blogem, ale blogovat o svém životě. Když máte život, máte hned o čem blogovat, nemusíte psát články o tom, jak nevíte co psát. Vlastně teď dělám to, co docela odsuzuji a to, řeším píčoviny. Nehodlám to řešit nějak víc, ani nějak často, ale takové jedno vyjádření snad všichni přežijeme, vy i já :D


No, a teď do mě. Všechny divné holky, kterým nerozumím a nemám právo je soudit (protože neznám jejich příběh!), všechny ty, které ve škole šikanují a opět jim nikdo nerozumí a život s nimi hrozně vyjebával. Jaký je váš názor?

Článek tady: http://dopisywinstonovi.blog.cz/1408/co-vas-blog-nenauci
 

4 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 MAKY.OREL MAKY.OREL | E-mail | Web | 16. srpna 2014 v 11:44 | Reagovat

Jak by řekl internet: "You deserve a like, sir!" :D

Normálně už teda na titulní stránku blogu nechodím - protože, ano, "nechci řešit píčoviny" :D - ale jednou po roce tam kvůli něčemu jdu a skončila jsem u onoho článku, na který je reakce, a dobrala se až k tvému velice smysluplnému komentáři svítícímu mezi tím vesměs uraženým protestujícím zbytkem.
Průšvih je, že se ten text samozřejmě okamžitě dotkl skoro všech (minimálně půlky), na který to v podstatě nebylo míněný, že jo. Taková běžná reakce :D Ale jelikož i já už jsem vystřízlivěla z puberty a z různých stavů (všimla jsem si toho tak rok zpátky), tak už se na to taky dívám úplně jinak a řekla bych, že s tím, co bylo zmíněno, dost souhlasím. A k tomu není třeba dodat víc, páč bych tě opakovala :)

2 Mr. Uncalled Mr. Uncalled | Web | 16. srpna 2014 v 17:52 | Reagovat

Každý jsme jiný a vždy někomu podobný. Nevidím důvod, proč plivat na blogy lidí, kteří nemají zaměření jako ty. Věc každýho, co na svůj blog napíše. Že někdo cpe na blog gify, nebo tam ťápe svoje nesmysly, jeho věc. Že má člověk sny (a že tuctový holky chcou pomáhat dětem, psát knihy a žít v NY je naprosto jedno..) a chce si je vypsat na internet je snad taky jeho věc, ne? Ale zase souhlasím s tím, že když někdo ke svýmu výtvoru napíše "je to nepovedené, nelíbí se mi to", tak jediné, co si autor/ka zaslouží, tak jsou jedině negativní komentáře, sama si o ně říká.. :D

3 annox annox | Web | 16. srpna 2014 v 18:01 | Reagovat

Ano, každý jsme jiní. A znova ano, souhlasím s tím, že je naprosto každého věc, co si napíše na svůj blog, jaké jsou jeho sny a kolika dětem chcou pomáhat. Ale na druhou stranu, taky jsem jiný než ostatní a některé věci mě zkrátka a dobře štvou, a protože i já mám svůj blog, můžu se rozhodnout, co na něj psát. No, a já se rozhodl vyjádřit k tomu co mi vadí v české blogové sféře, a jaký typ lidí mi opravdu vadí. I když dementní gify plánuju do budoucna určitě taky :D

4 Mr. Uncalled Mr. Uncalled | Web | 16. srpna 2014 v 18:32 | Reagovat

[3]: A ještě jsem chtěl říct, že blog mají buď vypatlaní jedinci znudění svým životem a nebo nevyrovnaný osobnosti znechucený svým životem... :D Sám nevím, do čeho se mám přiřadit.

5 Narween Black Narween Black | E-mail | Web | 16. srpna 2014 v 20:20 | Reagovat

Tvoj článok sa mi páčil viac ako ten uverejnený na hlavnej stránke (ale aj ten bol fajn). Odo mňa sa hejtu nedočkáš aj keď hej, som puberťáčka s blogom, ktorej samozrejme že absolútne nikto nerozumie Máte proste pravdu, ja to uznať viem. Viem, že pravdepodobne nikdy v živote pravdpepodobne nepôjdem zachraňovať deti do Afriky a podobné hlúposti, viem, že nikdy nenapíšem knihu, viem že moje stavy nikoho nezaujímajú ale vypísanie sa z toho mi proste pomáha usporiadať si myšlienky čiže nebudem riešiť či niekto s mojím vyjadrovaním a spôsobom akým vediem blog súhlasí alebo nie. Je to moja vec. A týmto obdobím si musí prejsť každá puberťácka blogerka, čo vieš, možno z nás niekedy v budúcnosti bude niečo schopnejšie :D

6 Kuře Kuře | E-mail | 16. srpna 2014 v 20:29 | Reagovat

Škoda, žes zajímavou úvahu znehodnotil tím názvem :D Kecám.
Zajímavý pohled na situaci. Koho by to neštvalo? Ale věř mi, je zajímavé zjistit příčinu toho, proč blogerka píše jako slepice. (Kvo, kvo.) :D
Pro jiné je to možná pidi midi problém, ale pro danou osobu je to "to nejhorší". Krásně tam vidíme psychologii v praxi. Ať už regrese či cokoliv jiného... Nejsem ten typ člověka, který by rád rýpal, ale kdyby ano, tak pokud by mě to tak moc štvalo jako tebe... Proč jim neukázat, jaké mají možnosti řešení jejich situací (mozková transplantace je irelevantní), protože řešení problémů jiných je vždy lehčí než našich. (Nejspíš by to dopadlo hádkou, co si dovoluješ ublížené duši radit či chtít pomoci, plácat se v bolesti je víc "cool")
Pokud bys někdy něco takového plánoval... inteligenci na to podle článku máš... Bylo by to na prvním příčce mého dlouhého seznamu "Co za to stojí číst".  
PS: Omlouvám se za dlouhý a nechtěný komentář, ale nešlo odolat, znám jen málo lidí v mladém věku, kteří smýšlejí jiným směrem než je ten hlavní. :D

7 annox annox | Web | 16. srpna 2014 v 20:33 | Reagovat

[4]: Myslím, že s tebou v tomhle názoru nemohu souhlasit. Pro mě je blog místem, kde se můžu vyjádřit, oslovit tím více lidí najednou, říct svůj názor, poznat nové lidi, tak nějak alespoň trochu tu zaznamenávat svůj život a vývoj, a za pár let se na to podívám, a bude určitě zajímavé shodnotit, jak jsem se změnil :)

[5]: Díky, tvoje zpráva je docela neobvyklá a pro mě i nečekaná :D Nikdy jsem na tvém blogu nebyl, tak to nemohu posoudit, ale projevuješ se na nějaké té úrovni, takže věřím, že to s tebou nebude tak hrozné.

8 Mels Mels | Web | 16. srpna 2014 v 20:41 | Reagovat

Já nevím, k čemu se mám vyjádřit nejdříve. Jendnak k tomu, že ve slově "fantasy" se píše tvrdé "y" a jednak že s tebou vůbec nesouhlasím. V podstatě jsi uvedl skoro to samé, ale jinak a rozsáhleji. Nebudu se k tomu vyjadřovat nějak složitě, nebo se alespoň budu snažit. Čeho jsem si všimla, tak je opět házení do škatulek! Tři skupiny, tři rozdělení. Co to má sakra být?! Oba tedy tvrdíte, že jsou všichni stejní a hází se do několika škatulek podle tipu a věků. Ty jsi tu uvedl jen tři a to je teda sakra chabý! Když se vyjádřím k první skupině, tak je to ta nejuspořádanější. Dal jsi tam právě ten jeden typ lidí, který popisuješ a já s tebou naprosto souhlasím, ale musím upozornit, že ne vždy jsou to 13 leté holky, ale i více či méně. A z vlastní zkušenosti vím, že to nemají tak špatné a nevidí to dobré (Mám takovou psychicky labilní kámošku -.-). Tím, že je jich tak hodně nikdy nepoznáš, zda má někdo oprvadový problém, ale ten kdo jej má, uteče k blogu a nechlubí se tím.  No čili problém nastal ve druhé skupině. Já vím, že píšeš o určitých lidech, kteří jsou si velmi podobní a abych to nemusela psát už u dalších, tak to vyjádřím už jen k téhle. Pořád nechápu, co je za problém mít sen spisovatele. Někteří (teď mluvím o těch, které si nepopsal) se tím nějak nechlubí a snaží se. I když třeba pro to nemají předpoklady, berou to jako koníček a jsou ráda že je něco baví. Není špatné mít sen, ale taky nesmíš být kvůli tomu namyšlený. A divní lidé opravdu jsou, kterým někdo nerozumí, ale to jsou ti, co jim to nevadí. Co jsou sami sebou a kteří to každému na potkání necpou. Já jsem se k tomu taky vyjadřovala, i když trochu drsněji - http://bymels.blog.cz/1408/dnesni-doba

9 annox annox | Web | 16. srpna 2014 v 20:57 | Reagovat

[8]: Myslím, že budu trochu odkazovat na první komentář, u tohoto článku. Je možné, a pravděpodobné, že se tento text dotkl spousty lidí, i když se jich to třeba ani netýká. A to je i tvůj případ. Co jsem se tak letmo koukl na tvůj blog, nenašel jsem tam ani stupidní gify, ani nic podobného, o čem jsem tady psal. Ale dobře, dejme tomu, že sis to nevzala osobně, ale stejně nesouhlasíš.

Nikde jsem nepsal, že existují JENOM tři skupiny a nic víc. Jsou to podle mě tři základni typy lidí, blogerů, kteří mi vadí. Podle mě. Nikomu nenutím správnost mého tvrzení, to ať každý posoudí sám. Dále bych nesouhlasil se škatulkováním. Ano, vytvořil jsem škatulky, popsal je i to co mi na nich vadí. Ale rozhodně jsem nikde nezveřejnil seznam blogerů, kteří do těchto skupin patří.

Nebyl jsem nijak konkrétní, kritizoval jsem lidi, kteří v těch skupinách jsou, ale rozhodně jsem nikoho nejmenoval ani teď nerozjedu pátrací akci po lidech, kteří by tam měli a nezveřejním je. Jak jsem psal a psalo to i více lidí, takové blogy nečtu, nezajímají mě, nemám potřebu na takové blogy chodit a kritizovat je tam. Ale to nic nemění na tom, že mám na takové blogy a lidi co je píší svůj názor, a chci ho zveřejit, zase na svém blogu, kteří ostatní můžou a nemusí svobodně číst.

Ano, proti lidem, kteří berou svoje "spisovatelství" jako koníček jsem nenapsal ani čárku, a ani slečna v kmenovém článku. Pokud si sami vydáte nějakou knihu, vyděláte na tom tři stovky a jste šťastní, je to úžasné, určitě to může být dobré dílo ale NEJSTE SPISOVATELÉ. A dneska se spisovateli hrdě označuje téměř každý.

10 Mels Mels | Web | 16. srpna 2014 v 21:20 | Reagovat

[9]: Pozor, neřekla jsem, že úplně nesouhlasím. Máš tam pravdu a taky ne, ale zapomněl si na některé věci, které je třeba zdůraznit. Já bych neřekla, že tyto tři typy (které jsi popsal) jsou základní. Jé i mnho více blogerů na jiné věci. A vím, že jsi nenapsal ani čárku o tom. Jenom jsem to zmínila. A u "slečny" v kmenovém článku, to bylo snad proti každému co píše. Nebudu se ale hádat. Svůj názor jsem řekla...

11 mad-lemon mad-lemon | 16. srpna 2014 v 22:38 | Reagovat

S několika věcmi - jak ty sám říkáš - souhlasím. :) Sama jsem taková svá, věčně nosím hlavu v oblacích, ale opravdu si nemyslím, že jsem nějak vyjímečná, nebo skvělá a že mi někdo nerozumí no né. Najde se pár lidiček, kteří mě sice nechápou, ale i když mám nějaké příznaky z toho, co jsi říkal, skoro z každé skupiny, žádná na mě nesedí úplně, ale to už bych zase byla potrefená husa. :) Nechám t ale při tvém názoru.

12 Takara Takara | Web | 17. srpna 2014 v 0:16 | Reagovat

[9]: Problém je řekla bych v chápání psaného textu...když někdo do úvodu napíše..."drahé čtenářky, řidčeji a TYPICKÝ UŽIVATELI BLOGU.CZ" což je případ kmenového článku, pak nelze tenhle článek brát jako určený pouze 13letým holčičkám...Nemyslíš? Typický uživatel blogu.cz je totiž naprosto každý...K článku jsem se vyjádřila, 4x Nesouhlas, a důvod proč jsem se vyjádřila byl ten, že škatulkování nemám v lásce i tvůj článek se ho dopouští...jinak znám spoustu mladých holek, které než New York by raději Japonsko...i to vypovídá o tom, že článek zobecňuje příliš, až se stává nepravdivým, jak se ukázalo v komentářích, kde se ozvali ti, kterým nebyl článek (podle některých) určený...

Pokud by měl článek název Snový svět blogových 13tek, pak ano většina přes 20 by nereagovala :) myslím si, že to byl úmysl autorky...vzbudit, co největší ohlas...a to se podaří jen tehdy, když použiješ obecný výraz, jako drahé čtenářky či typický uživateli blogu...slečna ví, jak se to dělá :)

13 Vincík Vincík | 17. srpna 2014 v 0:36 | Reagovat

Dnes večer jsem asi po pěti letech tak nějak náhodou zabloudil do blogového světa a snad už menší náhodou narazil na Tvůj názor, ke kterému se taky krátce vyjádřím. Krátce proto, že s ním z větší části souhlasím. V tomhle světě se už skutečně pár let nepohybuji, ale blogeři a jejich čtenáři se podle mě příliš nemění. Blog vždycky odrážel osobní touhu po cizí pozornosti, i když jeho sláva nejspíš upadá (tedy alespoň podle mého rychlého soudu, který se opírá čistě o vlastní vzpomínky, jaké to BYLO a dnes už zřejmě není) i díky Facebooku, kam se velká část sebeprezentace přesunula. Čistý blog (jako je třeba tento) slouží k experimentování s vlastními názory v anonymním prostředí, ale přesto se opírá o stejný základ jako Facebook. Touha něco sdělit, být čten, slyšen, hodnocen. Je to lidská přirozenost, která se jen adaptuje podmínkám. Takže si v podstatě myslím, že kraviny neřešíš. Tohle téma je naopak velmi zajímavé a v současnosti žádané - snad už kvůli úzkému propojení s moderními technologiemi. Ona se totiž právě v dnešní době do popředí posouvá otázka, jestli se díky technologickému pokroku neposouvají i hranice toho, co o sobě světu sdělujeme za cenu vyšší pozornosti nebo - kulantně vyjádřeno - jak moc se upínáme sami k sobě. Končím svou rozplizlou myšlenku, rozvádět to do detailů by vydalo na napsání knihy! (Asi o tom popřemýšlím, možná se tak proslavím, muhehe! :-D). Každopádně díky za článek, byl jsem tu poprvé, možná ne naposledy. Tak jako tak - na 15ti letého gympláka velmi slušný pohled :-)

14 Kane Kane | Web | 17. srpna 2014 v 0:39 | Reagovat

A ty jsi vyjímka jen proto, že jsi kluk? Nebo do jaké škatulky by ses tedy zařadil ty? Z tvého článku totiž mám dojem, že blogová sféra se rozděluje jen na výše zmíněné skupiny. No, já teda nemám pocit, že do nějaké patřím. Možná dříve ano. Ale rozhodně nemáš právo ty lidi nějak soudit. Ať si píšou, co chcou, nikdo tě přece nenutí na jejich blogy chodit. Co je špatného na tom, že někdo má trochu jiné sny? Co je špatného na tom, že si někdo připadá ztracený a nemá nikoho, kdo by mu rozumněl. Chi tím jen říct, že ty lidi neznáš, víš o nich jen to, co ti o sobě napíšou. Je hrozně lehké je zaškatulkovat, ale nikdo už si nezjistí, proč takoví jsou, co je ovlivnilo. Je mnohem jednodušší na blogu řešit kraviny, než psát o těch skutečných problémech. Každá mince má dvě strany.

15 annox annox | Web | 17. srpna 2014 v 1:07 | Reagovat

Takže k tvému komentáři. Jistě sis všimla, že v mém článku se objevují slova a slovní spojení jako „podle mě“, „dle mého názoru, nebo třeba „3 základní skupiny“. Nikde jsem netvrdil, že znám blogovou sféru nejlíp a každý patří do nějaké skupiny. Jak jsem psal, netýká se to všech. Jsou to tři základní skupiny v oblasti lidí, kteří mi vadí/jejiž chování mi vadí. Pokud jsi alespoň povrchně seznámena se zákony našeho státy, zjistíš, že –možná bohužel ale přece- právo soudit tyto lidi mám. Je to můj názor, a mé právo jej vyjádřit.

Stejně tak jako máš ty právo se vyjádřit k mému článku, a každý si psát na svůj blog co chce. Navíc je rozdíl mezi „soudit“ a „odsuzovat“. Soudíme dennodenně. Když vidíš holku/kluka na ulici, podíváš se na jeho/její oblečení a něco si o něm pomyslíš. Někdo koho vidíš, mluví sprostě, hrubě a taky ho začneš soudit a řekneš si, že je zřejmě zlý a špatný člověk. Soudíme každou věc, každé jídlo a každý seriál, který vidíme. Jen jsme si pro to vymysleli něco, co nezní tak strašně, jako třeba to, že danou věc posuzujeme, ale ve výsledku je to to samé :)

A stejně tak já, nikoho neodsuzuju. Neberu do ruky zbraň, nevyhledám si dané dívky a nepůjdu je zastřelit, protože mi vadí. Na to bych opravdu právo neměl, jak píšeš. Toleruju je, nečtu jejich blogy, nepíšu na ně nenávistné komentáře, neposílám výhrůžné vzkazy. Navíc, proč blogujeme? Ty, já? Hm? Hodně to navazuje na předchozí komentář. Lidi blogují, protože CHTĚJÍ názor druhých lidí. Chtějí ukázat něco ze sebe, nějak se projevit, ukázat na veřejnosti, své myšlenky, pocity. A když už to uděláš, ať na blogu, nebo v normálním světě, musíš očekávat i negativní reakce. Taky se nehroutím z toho, že semnou lidi ve všem nesouhlasí. Některým se můj názor zamlouvá, některým ne. To je život :)

Chci tím jen říct, že ty lidi neznám. A nezajímají mě. A je mi jasné, jak je to arogantní a jsem teď hrozně necitelný démon. Ale je to prostě tak. Jsi lepší? Zajímáš se snad o mě? Třeba mám rakovinu, umírám tady v bolestech a kvůli ní tady brutálně urážím ostatní blogerky (alespoň si neřekla, že jim vlastně závidím). Jasně že ne. Zkrátka a dobře si vyjádřila svůj názor na mě a na můj názor. Udělala si to samé, co jsem udělal já. Každá mince má přece dvě strany, no ne? :)

16 Jeremiáš Jeremiáš | Web | 17. srpna 2014 v 12:12 | Reagovat

Soudě dle diskuze, kterou článek rozpoutal, tnul do živého.

17 all-is-magic all-is-magic | E-mail | Web | 17. srpna 2014 v 21:32 | Reagovat

Jo ten článek jsem viděla :D Nevím, do jaké skupiny se řadím, asi do té, která spolkla moudrost světa... Protože jako když autor vyjmenuje všechny protiklady, někam se ten člověk naklonit a zaškatulkovat holt musí, i když to na něj nepadne perfektně. Každý taky musí nějak začít a vyvíjet se :) Každý je nějaký a tak to je :)

18 Eliška Eliška | E-mail | Web | 18. srpna 2014 v 8:59 | Reagovat

Jo, koukala jsem, že ten článek pohnul celým internetem...
Souhlasím jen s některými věcmi - asi jako ty :-). Některé blogy jsou fakt o ničem - nejvíce mě štvou tzv "anna" blogy aneb "Jak hubnu" :D :D.
Poslední dobou si připadám jako jediná čtrnáctiletá puberťačka, která nepodlehla kouzlu ufňukanosti a make-upu :-D. Radši píši o něčem... Normálnějším - abych se neztrapnila :D. Na psaní o kynologii se snad nic zmrvit nedá :D.
Ale co mě opravdu naštvalo v tom článku byl bod 3. Jak to sakra může vědět? To se jí fakt nepovedlo ;-). Někdo může mít "básnické střevo" nebo talent na psaní, a může napsat dobro knížku, třebaže jí nebude znát celý svět :-).
V souhru je asi většina komentářů negativních, kdybych tam nějaký napsala, asi by v takovém smyslu byl i ten můj - ne všichni jsme přeci stejní ;-).

19 Ann Taylor Ann Taylor | Web | 19. srpna 2014 v 13:40 | Reagovat

Řeší dnešní generaci, což nesnáším nejvíc - scrolluju trochu dolů a tam nadpis Dnešní generace :D Fakt jsem se dost rozesmála :D

Ale myslím, že kdyby ten článek (jo, četla jsem ho) byl napsaný takhle, vzbudil by méně rozhořečení, protože tohle není tak vulgární a agresivní. A deníčkové výlevy o tom, jak je každý jiný a nepochopený mě taky štvou, hlavně proto, že v 90 % jsou ty holky úplně stejné, jako každá jiná jejich vrstevnice, jen je ještě nikdo neproplesknul. I když možná líp, pokud píšou nějaký bložínek, kam jim budou pár měsíců psát stejně postižené, až z toho všichni sborem vyrostou, než aby dělaly něco horšího.
Ale u obou mi tak nějak chybí konstatování, že existují i normální blogy brané jako koníček. To je myslím hlavní důvod negativních ohlasů i od lidí, co nemají proč se v popisu poznat.

20 Ann Taylor Ann Taylor | Web | 19. srpna 2014 v 13:42 | Reagovat

[17]: Tak "spolknout moudrost světa" - pokud se projevuje napsáním smysluplného článku, není to špatné. Většinou je totiž třeba k tomu něco dohledat, něco nového se dozvědět a navíc může být zajímavé i vidět po letech, když se třeba názor nějak změní, že jsem si kdysi myslela něco, s čím už vůbec nesouhlasím.

21 annox annox | Web | 19. srpna 2014 v 18:55 | Reagovat

[19]: Jsem velmi rád, že jsem tě tak pobavil, ale kdybys nebyla tak líná si přečíst alespoň první tři řádky z toho článku, zjistila bys, že v něm celou dobu mluvím jen o tom, proč nesnáším vyjadřování k dnešní generaci :)

Nemyslím, že tam ono konstatování chybí. Většinou to lidé ví, když trochu přemýšlejí tak jim dojde, že nikdo nemohl myslet, že jsou všechny blogy stejné, protože tak to vůbec nebylo napsané. Navíc, všichni si tady hrozně stěžují na škatulkování, přitom to dělají lidi sami. Já i autorka kmenového článku jsme pouze vypsali ony škatulky, které nám vadí, lidi se do nich skrze své nenávistné komentáře zařazovali sami.

22 K. K. | E-mail | Web | 25. srpna 2014 v 11:45 | Reagovat

Zdravím!
Tento Tvůj článek byl zařazen do výběru toho nejlepšího ze světa blogů na http://blogosvet.blog.cz!
Do chodu Blogosvěta se můžeš zapojit i Ty – doporuč zajímavé články, které nám unikly (můžou být i Tvé vlastní) nebo objev nové autory. Hezky den! :)

23 Míša Míša | Web | 30. září 2014 v 23:42 | Reagovat

:-) ach jo... je zvláštní, kolik lidí se dokáže zabývat takovou kravinou na vysoké úrovni :-) Je to jako se diplomaticky dohadovat, jestli je lepší topinka s volským okem nebo bramborový placek. Na článek na téma: Seznam toho, co nemám rád, nelze napsat nesouhlasím.(Máš to rád a basta!)

24 Alessa Alessa | E-mail | Web | 29. října 2014 v 20:08 | Reagovat

OK,tvůj názor, který je většinou pravdiví, jen nechápu ten starý stereotyp, že třináctiletý "děcko" nemůže mít rozvinutou osobnost, názor atd. Chápu, těch kvočen, který pořád píšou o růžových ponících je dost, ale proboha, nemůžeš všechny pořád házet do jednoho pytle, s tím, že ten kdo má třináct je pitomé malé dítě bez osobnosti a vlastních názorů.

25 Netyzul Netyzul | 29. října 2014 v 20:30 | Reagovat

Se vším souhlasím, protože všechny ty skupiny, které si vypsal, přesně do nich patřím, jsme to já! Je mi 13, založila jsme si blog, a ano, chci jednou bydlet ve velkém městě v New Yorku a mám k tomu důvod, protože New York je  myslím jediné město kde je Broodway. Co se týče toho, jak si vystihl velký spisovatelský sen holek, tak taky souhlasím a týká se to i tebe. Jediný co dokazuješ svými povídky je, že umíš napsat souvětí, nemáš žádný styl, prostě nic extra, fantazistů je dost a nic nového z toho nevznikne. Ano dost mě to uráží. Slyšel jsi někdy o Marcele, Češce která v 13 vydala svoji PRVNÍ knihu 8 světů? Asi ne. Nebudu to dál komentovat, ale nic ti nedává právo povyšovat se nad ostatní, protože ty nejsi taky nic extra, jediné co si udělal je, že si vzal a přetvořil nápad někoho jiného a ubral sprostá slova. Ty se taky do jedné skupiny řadíš, jenom místo toho aby ses koupal v dešti s koupeš v záplavě komentářů.
Doufám, že jsme nikoho nepobouřila, je to přece jenom můj třináctiletý názor, který nemá žádné hodnoty, protože jsme jen pitomá třináctka. Mucqík.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama